شناسهٔ خبر: 173009 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس

جاده ترافیکی مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی را اعلام کرد که بر این اساس امروز چهارشنبه ۱۰ مردادماه، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده انتهای آزادراه و تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) در جریان است.

ضمناً محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهرویلا و کردان و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران حدفاصل پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک حکایت دارد.

بر اساس این گزارش آخرین وضعیت جوی سایر محورها نیز نشان از وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان‌های تهران، قم، مرکزی، اصفهان، یزد، کرمان، فارس و خوزستان دارد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین محورهای مسدود غیر شریانی را محور هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، یزد – دربید، محور سیاخ دارنگون و ایرانشهر – خیرآباد اعلام کرد.